یو ای نیوز

U I News Agency

شیرل گولان، بازمانده قتل عام حماس در 7 اکتبر در 22 سالگی خود در اثر خودکشی درگذشت. – هندوستان امروز


زن جوانی به نام شیرل گولان که از این حادثه مرگبار جان سالم به در برد حمله حماس به جشنواره موسیقی سوپرنوا در جنوب اسرائیل در 7 اکتبر 2023، در 22 سالگی خود (یکشنبه، 20 اکتبر) بر اثر خودکشی درگذشت.

خانواده او ادعا کردند که شیرل با اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) به دنبال این رویداد وحشتناک دست و پنجه نرم می کرد که منجر به مرگ حدود 1200 اسرائیلی و ربوده شدن حدود 250 نفر شد.

بر اساس گزارش ها، شیرل در آپارتمانش در پورات در مرکز اسرائیل جسد پیدا شد.

او پس از زنده ماندن از حمله 7 اکتبر، دو بار در بیمارستان بستری شده بود. برادرش، ایال، گفت که متوجه نشانه‌هایی از PTSD او شده است، مانند فاصله گرفتن از دوستان، و او را تشویق کرده است که سلامت روان خود را در اولویت قرار دهد.

ایال در این باره گفت: “من دیدم که او علائم استرس پس از سانحه، مانند کناره گیری و فاصله گرفتن از دوستانش را دارد. از او خواستم که مراقب خودش باشد. او گفت که هیچ کمکی از دولت دریافت نمی کند.” تایمز اسرائیل.

این خانواده همچنین گفتند که در زمان نیاز خود احساس می کنند که توسط دولت اسرائیل رها شده اند. ایال تاکید کرد که اگر حمایت کافی صورت می گرفت، می شد از مرگ خواهرش جلوگیری کرد. “دولت جولان را کشت. اگر دولت بیدار نشود، مواردی از این دست بیشتر خواهد شد.” اورشلیم پست به نقل از او گفت.

خانواده او گفتند که شیرل، کوچکترین از پنج خواهر و برادر، قرار بود برای جشن تولد 22 سالگی خود از دیوار غربی و غار پدرسالاران دیدن کند.

ایال همچنین خاطره ای از فرار دلخراش شیرل از حمله را یادآوری کرد و گفت که چگونه توانست با یک وسیله نقلیه پلیس پس از پیاده شدن از خودرویی که بعدا مورد حمله قرار گرفت، فرار کند و در نتیجه یازده نفر از دوستانش که او را در جشنواره همراهی کردند، کشته شدند.

“همه کسانی که در ماشین بودند به قتل رسیدند. یازده نفر در آنجا به قتل رسیدند. این یک وسیله نقلیه مرگ بود. او به ماشین پلیس رفت که او را به کفار میمون (شهری در جنوب اسرائیل) برد و اینگونه نجات یافت.” را نیویورک پست به نقل از ایال گفت.

ایال همچنین گفت که مادرش حتی پیش از موعد بازنشسته شده بود تا از شیرل مراقبت کند و در مدیریت PTSD او کمک کند.

او گفت: “مادر من مجبور شد زودتر بازنشسته شود تا نزدیک دخترش باشد. ما یک میلی متر از او (شیرل) حرکت نکردیم و تنها باری که او را تنها گذاشتیم امروز بود – و او تصمیم گرفت به زندگی خود پایان دهد.”

با این حال، وزارت رفاه و خدمات اجتماعی ادعاهای مطرح شده از سوی این خانواده را رد کرد و گفت که “حتی قبل از حمله 7 اکتبر و به ویژه پس از آن” در سیستم بهزیستی به رسمیت شناخته شده و با آنها برخورد شده است.

منتشر شده توسط:

ساحل سینها

منتشر شده در:

21 اکتبر 2024



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی