یو ای نیوز

U I News Agency

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2024: باراک اوباما و میشل اوباما برای اولین بار در کنار کامالا هریس در مسیر مبارزات انتخاباتی قرار گرفتند. – هندوستان امروز


دموکرات کامالا هریس برای اولین بار با باراک و میشل اوباما در رویدادهای جداگانه هفته آینده کمپین انتخاباتی خواهد کرد، با این امید که در آخرین مرحله قدرت ستاره ای سیاسی را به او تزریق کند. روز انتخابات در نوامبریک مقام ارشد کمپین گفت.

رئیس‌جمهور سابق و همسرش همچنان در بین دموکرات‌ها محبوبیت زیادی دارند و انتظار می‌رود در آخرین مرحله مبارزات انتخاباتی با تکیه بر حضور دموکرات‌های وفادار در ایالت‌هایی که حاشیه‌های پیروزی در آنها کم است، مؤثر باشند.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که رقابت بین هریس و رقیب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ بسیار نزدیک است.

میشل اوباما قرار است برای اولین بار در این دوره از انتخابات کمپین انتخاباتی را آغاز کند و با هریس در روز شنبه، 26 اکتبر در میشیگان ظاهر شود. سخنرانی بدون مشت بانوی اول سابق در کنوانسیون ملی دموکرات ها در شیکاگو در اوایل سال جاری، ترامپ را متهم کرد که ترس از راه رسیدن او به قدرت است.

باراک اوباما قرار است پنجشنبه هفته آینده در جورجیا با هریس به کارزار انتخاباتی بپردازد. او در حال عبور از ایالت های میدان نبرد بوده است، با یک رویداد انفرادی اخیراً در پیتسبورگ، و در روزهای آینده بیشتر در توسان، لاس وگاس، دیترویت و مدیسون برگزار می شود.

باراک اوباما پس از اولین حضور در کمپین انتخاباتی خود با انتقادهایی روبه رو شد، جایی که برخی از مردان سیاهپوست را به دلیل اینکه “احساس داشتن یک زن به عنوان رئیس جمهور” را ندارند، مورد انتقاد قرار گرفت.

منتقدان گفتند لحن او تهدیدی برای قربانی کردن برخی از قابل اعتمادترین حامیان حزب دموکرات است و رای دهندگانی را که ممکن است سرخورده شده باشند اما هنوز هم متقاعدکننده هستند، از خود دور کند.

هریس یکی از حامیان اولیه نامزدی ریاست جمهوری باراک اوباما در سال 2008 بود و او در پشت صحنه به عنوان پرچمدار حزب در سال 2024 به او کمک کرد.

برخی از رئیس جمهور سابق را به عنوان کمک کننده در راه اندازی می دانند رئیس جمهور جو بایدن پس از نگرانی دموکرات ها از رقابت خارج شد در مورد سن و توانایی های رهبر 81 ساله پس از مناظره ماه ژوئن علیه ترامپ به شدت افزایش یافت.

منتشر شده توسط:

گیریش کومار انشول

منتشر شده در:

18 اکتبر 2024



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی