یو ای نیوز

U I News Agency

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده 2024: کامالا هریس از فیلادلفیا بازدید می کند، در رویدادهای فاکس نیوز شرکت می کند تا رأی دهندگان جمهوری خواه را تحت تأثیر قرار دهد. – هندوستان امروز


کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکایک دموکرات، روز چهارشنبه قصد دارد از رای دهندگان جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری امسال دعوت کند، زیرا قصد دارد از یکی از مناطق جنگی در پنسیلوانیا بازدید کند که حامیان جمهوری خواه به آن ملحق شده اند و در فاکس نیوز با گرایش محافظه کار ظاهر شود.

در شهرستان باکس، خارج از فیلادلفیا، انتظار می رود هریس بر او تأکید کند رقیب جمهوری خواه دونالد ترامپیک مقام ارشد ستاد انتخاباتی هریس گفت که تلاش او برای لغو شکست خود در انتخابات چهار سال پیش، زمانی که کاخ سفید را به رئیس جمهور فعلی جو بایدن باخت.

بیش از 100 جمهوری خواه به هریس در شهرستان باکس خواهند پیوست، از جمله آدام کینزینگر، نماینده سابق کنگره و عضو کمیته ای که حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره ایالات متحده توسط حامیان ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا را بررسی کرد.

در نظرسنجی اخیر رویترز، هریس با 46 درصد به 43 درصد از ترامپ، نامزد جمهوری خواهان، پیشتاز بود.

ترامپ روز چهارشنبه در تالار شهر به میزبانی Univision شرکت خواهد کرد. و فاکس نیوز سالن شهرداری ترامپ را جداگانه با تماشاگران تمام زنان پخش خواهد کرد.

هریس قبلاً تلاش کرده بود رای دهندگانی که از ترامپ سرخورده شده بودند را به دادگاه بکشد. اوایل این ماه، لیز چنی، نماینده سابق جمهوری خواه کنگره، دختر دیک چنی، معاون رئیس جمهور سابق، از رای دهندگان خواست تا کشور را بر حزب بگذارند و به هریس رای دهنداو گفت که ترامپ شایسته رهبری آمریکا نیست.

سخنرانی روز چهارشنبه که قرار بود در نزدیکی جایی که جورج واشنگتن و هزاران سرباز در جنگ انقلابی از رودخانه دلاور عبور کردند، برگزار شود، در حالی است که رای گیری زودهنگام در این منطقه در روز سه شنبه آغاز شد.

بایدن در انتخابات سال 2020 در شهرستان باکس با حدود 17000 رای ترامپ را شکست داد، در حالی که هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا در انتخابات 2016 با کمتر از 3000 رای ترامپ را شکست داد.

همچنین روز چهارشنبه، هریس در فاکس نیوز مصاحبه خواهد کرد، که در سال 2023 تسویه حساب 787 میلیون دلاری را به یک شرکت ماشین های رأی گیری پرداخت کرد که از آن به دلیل ادعاهای نادرست برخی از میزبانان فاکس مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شکایت کرد.

او همچنین در حال پیوستن به پادکست جو روگان است، که برنامه اش به میلیون ها مرد در سراسر طیف سیاسی می رسد و به شوخی گفته است که یک “آرتر عروسک” پشت اجرای مناظره قوی هریس علیه ترامپ بوده است.

منتشر شده در:

16 اکتبر 2024



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی