یو ای نیوز

U I News Agency

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2024: کامالا هریس با مصاحبه فاکس نیوز موافقت کرد، دونالد ترامپ از شبکه انتقاد کرد – هندوستان امروز


با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نظرسنجی ها حاکی از رقابت تنگاتنگ بین رئیس جمهور سابق است دونالد ترامپ و معاون رئیس جمهور کامالا هریس. این دو نامزد اخیراً در مناظره ریاست جمهوری با هم روبرو شدند، جایی که آنها خط مشی های خود را بیان کردند و انتقادات تند را رد و بدل کردند.

از زمان مناظره، ترامپ از شرکت در هر مناظره دیگری امتناع کرده است. رد دعوت از CNN و فاکس نیوز. در مقابل، هریس دعوت CNN را پذیرفت و اکنون نیز پذیرفته است که برای یک مصاحبه نشسته در فاکس نیوز ظاهر شود.

فاکس نیوز روز دوشنبه اعلام کرد که هریس با مجری ارشد سیاسی کانال، برت بایر، در روز چهارشنبه، 16 اکتبر مصاحبه خواهد کرد. فاکس نیوز که به خاطر بینندگان محافظه کار خود شناخته می شود، انتظار می رود سوالات سختی از هریس بپرسد، زیرا دموکرات ها قصد دارند تا با رای دهندگان نامشخص تماس بگیرند. افزایش حضور خود در شبکه

ترامپ که زمانی مهمان مکرر فاکس نیوز بود، از این شبکه در Truth Social انتقاد کرد و گفت که “فاکس نیوز نسبت به دموکرات ها ضعیف و نرم شده است”.

او همچنین به هریس حمله کرد و از او به عنوان “Lyin' Kamala” یاد کرد و او را به اجتناب از بحث و گفتگو و مصاحبه های سخت متهم کرد.

“Lyin' Kamala، پس از اینکه مناظره فاکس نیوز را در 4 سپتامبر رد کرد و من آن را پذیرفتم، اکنون می گوید که می خواهد مناظره کند، علیرغم این واقعیت که رای ها از قبل صادر شده است. دلیل اینکه اکنون آن را می خواهد ساده است، او در نظرسنجی ها شکست می خورد و ناامید است – هر کاری انجام می دهم! ترامپ در پستی در Truth Social گفت.

“مشکل این است که کامالا حتی نمی تواند یک مصاحبه ساده انجام دهد و نیاز دارد که پخش کننده های اخبار جعلی مانند CBS پاسخ خود را در 60 Minutes که نامفهوم بود به طور کامل پس بگیرند و به طور غیرقانونی پاسخ کاملاً متفاوتی را وارد کنند تا او را وادار کنند. متواضعانه “هوشمند” به نظر برسید. این کمکی نکرد، و 60 دقیقه برای مدت طولانی هزینه سنگینی را پرداخت خواهد کرد.”

هدف از پست های ترامپ، حضورهای قبلی هریس، از جمله یک مصاحبه در 60 دقیقه CBSs، جایی که او ادعا کرد که پاسخ های او ویرایش شده اند تا منسجم تر به نظر برسند.

هریس با حضور در پلتفرم‌های مختلف، از جمله پادکست‌ها و The Late Show با استفان کولبرت، در رسانه‌های رعد و برق حضور داشته است.

با این حال، او به دلیل اجتناب از مصاحبه های چالش برانگیز تاکنون، با اولین برنامه برنامه ریزی شده اش در فاکس نیوز، با انتقاداتی مواجه شده است.

تصمیم او برای تعامل با فاکس نیوز در بحبوحه فشار فزاینده برای شفافیت اتخاذ شد.

مارک بنیوف، مالک مجله تایم اخیراً در ایکس (توئیتر سابق) ناامیدی را پخش کرد و گفت: “چرا معاون رئیس جمهور در همان سطح با مردم درگیر نیست؟”

این اولین مصاحبه عمیق هریس با فاکس نیوز خواهد بود، کانالی که بینندگان قابل توجهی دارد، به ویژه در ایالت های نوسان کلیدی.

بر اساس تحقیقات رسانه ای نیلسن، فاکس نیوز به طور مداوم در این مناطق بالاتر از CNN و MSNBC قرار می گیرد، با افزایش بینندگان وقتی دموکرات ها در شبکه ظاهر می شوند.

منتشر شده در:

15 اکتبر 2024



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی