یو ای نیوز

U I News Agency

انتخابات ایالات متحده 2024: دونالد ترامپ از کامالا هریس درخواست کرد تست شناختی در میان کشمکش بر سر پرونده های پزشکی بدهد. – هندوستان امروز


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان، از رقیبش کامالا هریس خواست که یک تست شناختی بدهد و اظهار داشت که پاسخ‌های «کاملاً مضطرب» معاون رئیس‌جمهور به سؤالات حاکی از آن است که ممکن است مشکلی «بسیار در مورد او» وجود داشته باشد.

رهبر 78 ساله در پستی در ایکس گفت: “من معتقدم بسیار مهم است که کامالا هریس در آزمون استقامت شناختی و چابکی موفق شود.”

او افزود: “اعمال او باعث شده است که بسیاری باور کنند که ممکن است مشکلی برای او وجود داشته باشد.”

رئیس جمهور سابق ترامپ پس از مصاحبه اخیر کامالا هریس در «60 دقیقه»، که یکی از پاسخ های او توسط CBS News ویرایش شد، به شدت به شدت انتقاد کرد. ترامپ به این حادثه به عنوان مدرکی اشاره کرد که هریس باید نشان دهد که برای ریاست جمهوری مناسب است.

ترامپ گفت: «حتی «60 دقیقه» و سی‌بی‌اس برای محافظت از لیین کامالا، به‌طور غیرقانونی و غیرقانونی پاسخی را که او داده بود، که کاملاً «محرم‌کننده» بود، با پاسخ دیگری جایگزین کردند که ربطی به سؤال پرسیده شده نداشت. .

همچنین، او در پاسخ دادن به ساده ترین سؤالات نیز کند و بی حال است. ما فقط چهار سال از آن را پشت سر گذاشتیم، نباید دوباره آن را تکرار کنیم!» او گفت.

اظهارات او تنها چند روز پس از آن بیان شد که هریس، 59 ساله، یک گزارش پزشکی از پزشک کاخ سفید، دکتر جاشوا سیمونز، منتشر کرد. در این گزارش آمده است که او در “سلامت عالی” است و از انعطاف‌پذیری جسمی و روحی لازم برای این نقش برخوردار است. همچنین اشاره کرد که آخرین فیزیکی او، که در آوریل انجام شد، “غیرقابل توجه” بود و او یک سبک زندگی سالم و فعال دارد.

او در نامه‌ای دو صفحه‌ای که روز شنبه منتشر شد، نوشت: «او دارای انعطاف‌پذیری جسمی و روحی لازم برای اجرای موفقیت‌آمیز وظایف ریاست‌جمهوری، از جمله رئیس اجرایی، رئیس دولت و فرمانده کل قوا است».

منتشر شده توسط:

آخیله نگاری

منتشر شده در:

14 اکتبر 2024



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی