یو ای نیوز

U I News Agency

ایالات متحده: جی دی ونس می‌گوید تیراندازی در مدرسه یک واقعیت زندگی است و خواستار امنیت بهتر است – هندوستان امروز


جی دی ونس، نامزد معاونت ریاست جمهوری جمهوری خواه، پنجشنبه گفت که از این که تیراندازی در مدارس یک واقعیت زندگی است ابراز تاسف کرد و گفت که ایالات متحده باید برای جلوگیری از کشتار بیشتر مانند تیراندازی این هفته که چهار کشته در جورجیا برجای گذاشت، امنیت را تشدید کند.

ونس در تجمعی در فینیکس گفت: «اگر قرار است این روانی‌ها به دنبال بچه‌های ما باشند، باید برای آن آماده باشیم. ما مجبور نیستیم واقعیتی را که در آن زندگی می کنیم دوست داشته باشیم، اما این واقعیتی است که در آن زندگی می کنیم. ما باید با آن کنار بیاییم.

یک روزنامه نگار از سناتور اوهایو پرسید که برای جلوگیری از تیراندازی در مدارس چه کاری می توان انجام داد؟ او گفت که محدودیت بیشتر دسترسی به اسلحه، همانطور که بسیاری از دموکرات‌ها از آن حمایت می‌کنند، به آن پایان نمی‌دهد، و خاطرنشان کرد که این موارد در ایالت‌هایی اتفاق می‌افتد که هم قوانین ضعیف و هم قوانین سختگیرانه اسلحه دارند. او از تلاش‌هایی در کنگره برای اعطای پول بیشتر به مدارس برای تامین امنیت سخن گفت.

ونس گفت: «من دوست ندارم که این یک واقعیت زندگی باشد. اما اگر شما یک روانی هستید و می‌خواهید سرفصل اخبار باشید، متوجه می‌شوید که مدارس ما اهداف نرمی هستند. و ما باید امنیت را در مدارس خود تقویت کنیم. ما باید امنیت را تقویت کنیم، بنابراین اگر یک روانی بخواهد از جلوی در عبور کند و دسته ای از کودکان را بکشد، نمی تواند.

او تیراندازی در جورجیا را “تراژدی هولناک” خواند و گفت که خانواده ها در ویندر، جورجیا به دعا و همدردی نیاز دارند.

اوایل سال جاری، معاون رئیس‌جمهور کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری، از ساختمان کلاس درس خونین فلوریدا که در آن قتل عام دبیرستان پارکلند در سال 2018 رخ داد، بازدید کرد. او سپس برنامه ای را برای کمک به ایالت هایی اعلام کرد که قوانینی دارند که به پلیس اجازه می دهد تا به طور موقت اسلحه را از افرادی که قضات خطرناک تشخیص داده اند، توقیف کند.

هریس که اداره جدید پیشگیری از خشونت با سلاح در کاخ سفید را رهبری می‌کند، از کنترل‌های قوی‌تر اسلحه، مانند ممنوعیت فروش AR-15 و تفنگ‌های مشابه، و امنیت بهتر مدرسه، مانند اطمینان از قفل نشدن درهای کلاس از بیرون حمایت کرده است. همانطور که در پارکلند انجام دادند.

منتشر شده توسط:

سودیپ لاوانیا

منتشر شده در:

6 سپتامبر 2024



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی