یو ای نیوز

U I News Agency

نوستراداموس از نظرسنجی های ایالات متحده پیروزی کامالا هریس در برابر ترامپ را پیش بینی می کند – هندوستان امروز


آلن لیختمن، پیش بینی کننده مشهور انتخابات آمریکا، معروف به “نوستراداموس نظرسنجی های ریاست جمهوری ایالات متحده”، رسما پیش بینی کرد که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد دموکرات ها در رقابت کاخ سفید پیروز خواهد شد و رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد شد.

لیختمن در ویدئویی برای نیویورک تایمز گفت: “کامالا هریس رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود.”

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در روز 5 نوامبر برگزار می شود و تنها دو ماه باقی مانده است تا رای دهندگان آمریکایی انتخاب کنند که پس از جو بایدن چه کسی بر کرسی نشسته است.

رقابت بین کامالا هریس و دونالد ترامپ جمهوریخواه است.

لیختمن، که به دلیل دقت قابل توجه خود در پیش بینی نتایج ریاست جمهوری برای بیش از 40 سال با استفاده از مدل “کلیدهای کاخ سفید” خود، یکی از معدود کارشناسانی بود که پیروزی دونالد ترامپ در سال 2016 و پیروزی جو بایدن در سال 2020 را به درستی پیش بینی کرد.

اکنون، او پیش بینی می کند که کامالا هریس رئیس جمهور بعدی ایالات متحده باشد.

لیختمن گفت: «حداقل، این پیش‌بینی من برای این مسابقه است.

به عنوان استاد تاریخ در دانشگاه آمریکایی به مدت 50 سال، لیختمن روش معروف «13 کلید کاخ سفید» را توسعه داد، که به شدت نشان می دهد چه کسی در انتخابات پیروز خواهد شد.

این روش از 13 سوال درست/نادرست تشکیل شده است و اگر شش یا چند کلید در مقابل طرف فعلی قرار گیرد، لیختمن شکست آنها را پیش بینی می کند. اگر کمتر از شش نفر با آن مخالفت کنند، رئیس فعلی برنده خواهد شد.

در ویدئویی که برای نیویورک تایمز منتشر شد، لیختمن هنگام توضیح درباره “کلیدهای کاخ سفید” اظهار داشت که کامالا هریس 8 کلید به نفع خود دارد، در حالی که دونالد ترامپ دارای پنج کلید منفی است، یعنی کاخ سفید را پس نخواهد گرفت.

منتشر شده توسط:

گیریش کومار انشول

منتشر شده در:

5 سپتامبر 2024



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی