یو ای نیوز

نقض مجدد آتش‌بس/ارتش آمریکا حملات بیشتر به ایران را تایید کرد – خبرگزاری ایرنا




نیویورک – ایرنا – ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه (سنتکام) بار دیگر تجاوز به ایران و نقض آتش بس را تایید و اعلام کرد که نیروهایش حملات بیشتری به ایران انجام دادند.



منبع خبر در ایرنا

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی