یو ای نیوز

U I News Agency

کامالا هریس به دلیل «لهجه جعلی» در راهپیمایی روز کارگر در مقایسه با شخصیت لونی تونز ترول کرد. – هندوستان امروز


کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور ایالات متحده و نامزد دموکرات‌ها، هنگام سخنرانی در جمع مردم در یک گردهمایی روز کارگر در دیترویت، میشیگان، به دلیل اتخاذ لهجه‌ای جدید ترول می‌کند. هریس که تلاش می کند اعضای اتحادیه معلمان را در ایالت میدان نبرد میشیگان به هم متصل کند، به نظر می رسد که در لحظات انیمیشن بیشتر و در حالی که با حامیان در میان جمعیت در دبیرستان دیترویت درگیر می شود، لحن صدای خود را تغییر می دهد.

بهتر است از یکی از اعضای اتحادیه برای پنج روز کاری هفته تشکر کنید. بهتر است از یک عضو اتحادیه برای مرخصی استعلاجی تشکر کنید. بهتر است از یک عضو اتحادیه برای مرخصی استحقاقی تشکر کنید. این زمانی بود که لهجه او بیشتر به چشم آمد.

هریس متهم به استفاده از لهجه “جعلی” شد و برخی آن را با فوگهورن لگهورن، شخصیت لونی تونز مقایسه کردند.

تصویر به اشتراک گذاشته شده در X

کمپین ترامپ خاطرنشان کرد که هریس ساعاتی بعد در سخنرانی برای کارگران اتحادیه در پیتسبورگ از یک خط مشابه استفاده کرد، اما بدون لهجه قابل توجه.

این اولین باری نیست که هریس به خاطر استفاده از لهجه “جعلی” مورد انتقاد قرار می گیرد.

در ماه ژوئیه، او به استفاده از لهجه جنوبی جعلی در جریان یک تجمع در آتلانتا متهم شد و در سال 2021، به دلیل استفاده از “لهجه فرانسوی” هنگام بازدید از آزمایشگاه Covid-19 در فرانسه مورد انتقاد قرار گرفت.

هریس، سیاستمدار هندی-آمریکایی، در اوکلند، کالیفرنیا به دنیا آمد و در منطقه خلیج بزرگ شد. او هیچ ریشه جنوبی ظاهری ندارد زیرا مادر هریس هندی است و پدرش جامائیکایی است.

روستای کوچکی در تولاسنتیراپورام در تامیل نادو به عنوان خانه اجدادی معاون رئیس جمهور ایالات متحده شناخته می شود پدربزرگ و مادربزرگ مادری کامالا هریس.

حامیان ماگا هریس را ترول کردند

حامیان آمریکایی را دوباره بزرگ کن (MAGA) به سرعت هریس را ترول کردند.

استفان میلر، مشاور ارشد رئیس جمهور سابق ترامپ در X می نویسد: “این هفتمین لهجه جدید او در چهار هفته است. او به معنای واقعی کلمه قبلاً از این لهجه استفاده نکرده است. او در کانادا بزرگ شده است. دروغگوترین سیاستمدار در تمام سیاست.”

منتقدان دیگر شامل کمدین و مجری پادکست چاد پراتر بودند که پست کرد: “این خیلی ترسناک است! کامالا هریس دوباره لهجه جعلی خود را … این بار در دیترویت، میشیگان! هیچکس آن را نمی خرد!”

گرگ پرایس، روزنامه‌نگار و مفسر محافظه‌کار دیلی کالار، روزنامه‌نگار سابق و مفسر محافظه‌کار دیلی کالار نوشت: “کامالا هریس اوایل امروز در دیترویت در مقابل پیتسبورگ چند ساعت بعد صحبت می‌کرد. همان سخنرانی. دو لهجه کاملاً متفاوت. او جعلی‌ترین انسانی است که تا به حال زندگی کرده است.”

“همه سیاست یک اجرای کامالا هریس است. او لهجه های جعلی را تغییر می دهد، مانند اینکه موقعیت های سیاسی و شخصیت های سیاسی را تغییر می دهد. امروز با لهجه جنوبی جعلی صحبت می کند و وانمود می کند که یک میانه رو است. هفته آینده او به لیبرال سانفرانسیسکو بازخواهد گشت. مت ویتلاک، استراتژیست GOP نیز در X نوشت.

منتشر شده توسط:

گیریش کومار انشول

منتشر شده در:

3 سپتامبر 2024

تنظیم کنید



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی