یو ای نیوز

U I News Agency

جو بایدن «متعهد» برای شرکت در نشست چهارگانه برنامه ریزی شده در هند: کاخ سفید – هندوستان امروز


کاخ سفید روز پنجشنبه اعلام کرد، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا همچنان متعهد به شرکت در نشست سالانه رهبری کشورهای چهارگانه است که قرار است امسال در هند برگزار شود.

جان کربی، مشاور ارتباطات امنیت ملی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت: «ما همچنان متعهد به برگزاری نشست سران چهار رهبر در سال جاری هستیم، اما در حال حاضر چیزی برای آن در تقویم وجود ندارد.

Quad، متشکل از استرالیا، ژاپن، هند و ایالات متحده، ابتکار عمل بایدن است. او در 100 روز اول ریاست جمهوری خود، یک اجلاس مجازی رهبری کشورهای چهارگانه را در سال 2020 تشکیل داد. از آن زمان، Quadleaders یک اجلاس سالانه را به صورت چرخشی برگزار می کنند. هند قرار است امسال میزبان اجلاس رهبری چهارگانه باشد.

کربی گفت اکنون که بایدن برای انتخاب مجدد نامزد نمی شود، مطمئناً می توان انتظار داشت که فرصت هایی در تقویم وجود داشته باشد که ممکن است قبلاً وجود نداشته باشد.

“بنابراین همه ما در حال بررسی این هستیم که این فرصت ها از نظر پیشبرد برنامه سیاست خارجی و فرصت های امنیت ملی او در اینجا و در سراسر جهان چگونه می توانند باشند. اما من در حال حاضر چیزی در برنامه ندارم که با آن صحبت کنم، اما منظورم این است که در جریان باشید.

“من فکر می کنم فرصت هایی وجود خواهد داشت که رئیس جمهور بخواهد آنها را بررسی کند. ببینید، منظورم این است که ما هنوز در اوکراین جنگ داریم، هنوز در غزه جنگ داریم، هنوز باید با تغییرات آب و هوایی مقابله کنیم. ما هنوز یک هند و اقیانوس آرام بسیار بی قرار داریم. یعنی می توانستم ادامه دهم. کربی در پاسخ به سوالی گفت: کارهای زیادی برای تیم امنیت ملی وجود دارد که باید تلاش کند تا به انجامش ادامه دهد.

منتشر شده توسط:

سودیپ لاوانیا

منتشر شده در:

26 ژوئیه 2024



منبع خبر در خبرگزاری هندوستان امروز

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی