یو ای نیوز

لیگ آزادگان؛ مس شهربابک هم لیگ برتری شد – خبرگزاری ایرنا




تهران- ایرنا- هفته سی‌ویکم لیگ دسته یک فوتبال (جان آزادگان) در شرایطی پیگیری شد که مس شهر بابک با برتری مقابل نیروی زمینی، صعودش به لیگ برتر را مسجل کرد تا همراه با نساجی در بالاترین سطح فوتبال ایران به میدان برود.



منبع خبر در ایرنا

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی